چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم و درآمد به دست بیاوریم؟ | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

شماره 5: کمپین های هدف گیری مجدد اینستاگرام را اجرا کنید
برای بهبود بیشتر اثربخشی تبلیغات اینستاگرام خود ، از اهداف جدید برای جذب افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند استفاده کنید - به عبارت دیگر ، مشتریانی که قبلاً میزان علاقه خود را به آنچه برند شما ارائه می دهد ابراز داشته اند.

هدف گذاری مجدد در واقع تبلیغاتی است که به طور خاص بازدیدکنندگان وب سایت را که بدون خرید خریداری می کنند هدف قرار می دهد. این نسخه در ابتدا در سال 2015 در فیس بوک پخش شد تا اینکه در سال 2016 به زرادخانه فناوری تبلیغات اینستاگرام اضافه شود.

همانطور که توسط اینستاگرام توصیف شده است:

”تبلیغات پویا در اینستاگرام به شما امکان می دهد محصولات مناسب را در زمان مناسب به یک فرد مناسب تبلیغ کنید. وقتی کسی از وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما بازدید می کند ، بعداً به اینستاگرام نگاه می کند ، آگهی تبلیغاتی با چندین محصول مرتبط از محصولاتی که در سایت یا برنامه شما مرور می کنند به او ارائه می شود. "

برای M.Gemi ، این موفقیت بزرگی بود. در واقع ، مبارزات انتخاباتی اینستاگرام آنها با وجود هدف قرار دادن مخاطبان یکسان ، بطور قابل توجهی موفقیت آمیزتر از مبارزات آنها در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بود.

 

اینستاگرام با 25٪ از کل فروش خود از اینستاگرام ، دو برابر کانال های دیگر M.Gemi را بدست آورد. هزینه آنها برای هر خرید نیز سه برابر کمتر از کانال های دیگر بود.

هنگام استفاده مجدد از کالاهای خاص می توانید روی یک محصول خاص تمرکز کنید ، یا از قالب چرخ فلک آن برای برجسته کردن موارد مشابه برای کمک به مشتریان در جهت درست استفاده کنید.

برای شروع ، به سادگی Facebook Pixel را بارگیری کنید و کل کاتالوگ محصولات خود را در Business Manager بارگذاری کنید. سپس تبلیغات به طور خودکار بر اساس محصولات مشاهده شده در سایت شما و تصاویر محصول بارگذاری شده فعال می شوند ، با سیستم backend فیس بوک مرتبط ترین محتوا را براساس نحوه طبقه بندی تبلیغات خود تعیین می کند.

شماره 6: با اینفلوئنسرها دوست شوید
اینفلوئنسرها شخصیت های اینستاگرام هستند که از قبل مخاطبان مستقر دارند. پیروان آنها برای دریافت توصیه ها و مشاوره خرید به آنها مراجعه می کنند ، بنابراین جای تعجب نیست که مارک های فزاینده ای برای تبلیغ محصولات خود به اینفلوئنسرها متوسل می شوند.

اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم بصری ، راهی مناسب برای جذب مخاطبان هدف خود با استفاده از کمک تأثیرگذاران ارائه می دهد. یک استراتژی خوب بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا از نظر بازدید و جذابیت بیشتر برخوردار شوید ، که در نهایت بازده / تبدیل بیشتری را به ارمغان می آورد.

برای افزایش تعداد فروش تولید شده توسط محتوای اینفلوئنسر ، کد تخفیف یا پیوند تبلیغاتی را در اینفلوئنسرها قرار دهید. اگر قصد دارید از چندین تأثیرگذار برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید ، به هر یک کد یا پیوند اختصاصی اختصاص دهید تا بتوانید تبدیل های فردی آنها را ردیابی کنید.

به عنوان مثال ، Glossier با استفاده از تأثیرگذارهای زیبایی در اینستاگرام محصولات خود را تبلیغ می کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، Grace Abbott میکرو تأثیرگذار یک لینک تبلیغاتی منحصر به فرد برای محصولات خود ارائه داده است. با پیروی از پیوند ، پیروان وی می توانند در اولین سفارش خود از Glossier 20٪ تخفیف بگیرند - و Glossier می تواند ارزش Grace Abbott را برای برند خود تا آخرین دلار ببیند.

 

بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام همچنین یک روش عالی برای افزایش رتبه موتور جستجوگر شما است زیرا به معنای واقعی کلمه افراد بیشتری راجع به نام تجاری شما صحبت می کند. مطالعات نشان داده است که در مقایسه با تبلیغات پولی ، مشتریانی که از طریق تبلیغات دهان به دهان تولید می شوند ، 37٪ میزان ماندگاری بیشتری دارند.

شماره 7: محصولات خود را در عمل نشان دهید
اگرچه تصاویر باکیفیت از محصولات شما ممکن است توجه مردم را به خود جلب کند ، اما ممکن است همیشه فقط برای افزایش فروش کافی نباشد.

برای اینکه محتوای اینستاگرام شما تأثیر واقعی بگذارد ، تجربه استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از عکس ها و فیلم هایی که محصولات شما را در عمل نشان می دهد ، از طریق محتوای اینستاگرام خود داستانی بگویید.

به عنوان مثال ، اگر ماده خاصی را می فروشید ، می توانید تصاویری از ظروف قابل تهیه با این ماده را ارسال کنید. دستور العمل را در زیرنویس وارد کنید و شاید مناسبت مناسب برای لذت بردن از غذا را توصیف کنید.

متناوباً ، اگر لباس می فروشید ، می توانید افرادی را که لباس را در زمینه های مختلف پوشیده اند نشان دهید. عنوان را درج کنید که تجربه پوشیدن لباس را توصیف می کند یا بافت پارچه را تداعی می کند.

GoPro در نمایش محصول خود در عمل بسیار عالی عمل می کند. تمام پست های اینستاگرامی آنها عکس ها و فیلم هایی است که با استفاده از دوربین آنها گرفته شده است.

 

محصولات خود را با نشان دادن راه های دوست داشتن و لذت بردن از مردم و کمک به آنها در درک اینکه چگونه آنها نیز می توانند از آنها استفاده کنند و از آنها لذت ببرند ، به حرکت درآورید





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: